پراندلی از ایتالیای بزرگ می گوید

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری– چزاره پراندلی، سرمربی تیم ملی ایتالیا ضمن ابراز خوشحالی از صعود تیمش به جام جهانی برزیل معتقد است سه شنبه شب یک ایتالیای بزرگ را در زمین مشاهده کرده است.

به گزارش فوتبال-ایتالیا، آتزوری در حالی شب گذشته با پیروزی 2-1 میزبان خود جمهوری چک را از پیش رو برداشت، که برای اولین بار در تاریخ رقابت های مقدماتی جام جهانی، در فاصله دو هفته مانده به پایان رقابت ها جواز صعود را کسب کرده است.

پراندلی پس از پایان بازی در گفتگو با Rai Sport گفت: "من یک ایتالیای بزرگ و بی نقص را در زمین دیدم. ما روی یک ضد حمله، چیزی که خواسته آنها بود گل خوردیم، اما در همان نیمه اول چندین موقعیت خوب گلزنی خلق کردیم و همین باعث شد که من همچنان امیدوار باقی بمانم."

سرمربی ایتالیا در ابتدا تیمش را با آرایش 1-2-4-3 به زمین فرستاد و بلافاصله، بعد از دریافت گل اول سیستم تیمش را به 3-3-4 تغییر داد.

پراندلی در این باره می گوید: "نظر من این بود که با داشتن بازیکنان بیشتر در میانه میدان احتمال ضربه خوردن در ضد حملات کمتر می شود. ایده ی خوبی بود و البته بازیکنان در اجرای آن موفق بودند.

"موقعیت های از دست رفته توسط بالوتلی در نیمه اول؟ من در پایان نیمه به کمترین چیزی که فکر می کردم این موضوع بود. به هر حال یک مهاجم در طول جریان بازی چند موقعیت گلزنی را هم از دست می دهد. من تنها از بالو خواستم آرامش خود را حفظ کند و دیدیم که در نیمه دوم او چقدر خوب کار کرد."

پراندلی ادامه می دهد: "این یک تیم کم نظیری است که من در اختیار دارم، زیرا از نظر من ما به خوبی از محدودیت هایمان شناخت داریم و سعی می کنیم توانایی هایمان را افزایش دهیم. ما دستاوردهای بزرگی طی دو سال گذشته کسب کرده ایم و ایمان داریم که می توانیم بهتر از این باشیم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, ] [ 14:57 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 98
بازدید دیروز : 91
بازدید هفته : 302
بازدید ماه : 294
بازدید کل : 30665
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1